ما در سیب پیامک با هزاران صاحبان صنایع و تجارت، چه کوچک و چه بزرگ, کار می کنیم که همه ی این افراد برای بالا بردن فروش محصولات خود و تقویت روابطشان با مشتریان از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند. از نظر ما، استفاده از پنل پیامک برای یک تجارت امری کاملا هوشمندانه است. نه تنها استفاده از آن تاثیر گذار است، بلکه استفاده از پنل اس ام اس فوق العاده مقرون به صرفه است. در طی ۵ سال گذشته نرخ میزان باز کردن پیامک های تبلیغاتی از طرف خوانندگان بسیار افزایش یافته است، به خصوص هنگامی که این آمار با بازاریابی ایمیلی مقایسه می شود. پنل اس ام اس روشی سریع و فوری برای بازاریابی محسوب می شود که اگر به درستی انجام شود، بازخورد بسیار خوبی از جانب مخاطبان خواهد داشت و سرمایه شما به خوبی بازگردانده می شود.

مطمئنا تمام صحبت های بالا بسیار جذاب به نظر می رسد، اما اگر شما صاحب تجارت نباشید چه؟ اگر شما جوانی با استعداد باشید که می خواهد تازه وارد بازار کار و تجارت شود؟ آیا می توانید با تکیه بر بازاریابی پیامکی اعتبار خود را افزایش دهید؟ هرچند شاید این روش کمی نامعمول به نظر بیاید، اما ما در پاسخ به شما خواهیم گفت، بله، چرا که نه.

برای شروع، مطمئن شوید که وبلاگ یا وبسایت شما فعال است.

بله، مطمئنا شما می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود را افزایش دهید، اما تنها اتکا کردن به این ابزار کافی نیست. سعی کنید که از ابزارهای گوناگون دیگری مانند WordPress، Squarespace، Blogger نیز استفاده نمایید و وبلاگ خود را با محتوایی ارزشمند و مفید برای مخاطبانتان پر کنید. محتوای وبلاگ خود را مختص به صنعتی و تجارتی که در آن مشغول به فعالیت هستید به روز رسانی کنید. سعی کنید اخبار جدید مربوط به خود و دیگر برندهای معتبر در زمینه فعالیتتان را مرتبا آپدیت نمایید.

در قدم بعدی، برای خرید یک پنل اس م اس با سیب پیامک قرارداد ببندید.

به عنوان یک صاحب کار جوان، مطمئنا شما نمی توانید هزاران دلار خرج تبلیغات خود نمایید و این امر کاملا طبیعی است. اما جای نگرانی نیز وجود ندارد، سیب پیامک برای چنین مواقعی پنل های ویژه و مخصوصی را برای شما در نظر دارد. بهتر است که وبسایت سیب پیامک رفته و ثبت نام نمایید. هنگامی که کلمه کلیدی خود را انتخاب می کنید، از کلمه یا کلماتی استفاده کنید که مرتنط با برند و نشان تجاری شما باشند. ما پیشنها می کنیم که از نام تجاری خود و یا کلمه مشخصی که مخاطبان از شما در ذهن دارند استفاده نمایید.

هنگامی که برنامه ی خاصی دارید، مشتریان خود را ترغیب کنید که در فهرست خبرنامه پیامکی شما ثبت نام کنند.

در سیب پیامک، به شما پیشنهاد می دهیم که اگر برنامه ی خاصی جهت فروش بیشتر محصولاتتان دارید، حتما از اطلاع رسانی دقیق این خبر مطمئن شوید. پیامک و شبکه های اجتماعی می توانند به خوبی شما را در این امر یاری کنند.

پیش از آنکه این مقاله را به اتمام برسانیم، می خوایم سه قانون ساده اما مهم را برای ساختن نام تجاریتان را برای شما نام ببریم.

ارسال اطلاعیه به صورت گسترده

اگر شما یک هنرمند، موسیقی دان، وبلاگنویس و … هستید، اطلاعیه های خود را از طریق اس ام اس به صورت انبوه ارسال نمایید. آیا محصول جدیدی را در دسترس مشتریان خود قرار داده اید؟ مطمئن شوید که اعضای فهرست بازاریابی پیامکی شما اولین افرادی هستند که از این موضوع با خبر می شوند. همچنین می توانید به مشتریان خود کوپن تخفیف ارسال نمایید. با هر خبر و اتفاق جدید می توانید به سادگی اعضای فهرست پیامکی خود را مطلع سازید.

از مهارت های خود به عنوان یک انگیزه استفاده کنید

آیا می خواهید مشتریان شما همیشه اخبار کسب و کار شما را بررسی و دنبال نمایند و به مهارتهای شما احترام بگذارند. چرا از این مهارت ها به عنوان یک مشوق استفاده نکنید؟ اگر شما هنرمند محبوبی هستید، می توانید هر ماه کلاس هایی رایگان را برای علاقه مندان برگزار نمایید تا محبوبیت شما روز به روز افزایش یابد. لزومی ندارد که هر بار از محصولاتی جدید به عنوان مشوق استفاده نمایید. بلکه می توانید از مهارتهایتان برای فروش بیشتر استفاده نمایید.

به مشتریان وفادار خود تخفیف های ویژه ارائه کنید

شاید اکنون آمادگی استفاده از مهارتهایتان برای فروش بیشتر را ندارید. ممکن است در حال حاضر در حال تمرین و آماده سازی خود برای ارائه ی مهارت هایتان به بهترین نحو ممکن هستید. این کار هیچ ایرادی ندارد، و ما به آن احترام می گذاریم. شما می توانید با ارائه ی تخفیف های ویژه به مشتریان خود، آن ها را نسب به برند تجاری خود وفادار سازید. مطمئن باشید تاثیر گذاری این کار بسیار زیاد است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.