اگر شما گرداننده ی یک تجارت کوچک می باشید و از بازاریابی پیامکی برای فروش بیشتر و تبلیغ محصولات خود استفاده نمی کنید، مطمئنا در اشتباه هستید. سامانه پیامک نه تنها یک روش ارتباطی مقرون به صرفه می باشد، بلکه به وفادارسازی و تقویت روابط با مشتریان کمک بسیاری می کند.

چگونه یک پیامک ارسال کنید

حتی نیازی نیست که چنین جمله ای را توضیح داد. امیدواریم که دیدگاه شما این گونه نباشد: “من نمی دانم که چگونه یک پیامک ارسال کنم. پس چرا زحمت یادگیری آن را بکشم؟” حتی اگر برای ارسال پیامک های تبلیغاتی خود فردی را استخدام کرده اید، باز هم لازم است که خودتان نیز با نحوه ارسال اس ام اس از طریق سامانه آشنا باشید.

چگونه یک کلمه کلیدی ایجاد کنید

با ایجاد یک کلمه کلیدی فهرست اعضای خود را گروه بندی کنید. این کاری است که شما باید پیش از ارسال اولین اس ام اس خود انجام دهید و بدون داشتن یک کلمه کلیدی مناسب، مشتریان و افراد علاقه مند به کسب و کار شما قدر به پیوستن به فهرست اعضای شما نخواهند بود.

چگونه آمار و نتایج کمپین تبلیغاتی خود را بررسی نمایید

اگر نمی دانید که چگونه باید آمارها و نتایج را بررسی کرد، هیچ گاه نخواهید دانست که کمپین شما موفق عمل کرده است یا نه. شما نه تنها می خواهید بدانید که چه تعداد مشتری جدید به دست آورده اید، بلکه باید بدانید که چه تعداد از مشتریان شما از خبرنامه پیامکی شما انصراف داده اند. همچنین تعداد کلیک کردن بر روی لینک ها نیز اهمیتی خاصی برای شما دارند. این آمارها نشان می دهند که مشتریان شما چقدر درگیر فعالیت شما شده اند.

چگونه یک مسابقه پیامکی برگزار نمایید

برگزاری مسابقات پیامکی مشتریان بیشتری را به سمت شما جذب می کند. ما همیشه به کاربران خود در سیب پیامک پیشنهاد می کنیم که حداقل یک مسابقه پیامکی در ماه برگزار نمایند. این کار به وفادار ماندن مشتریان کمک بسیاری می کند. همچنین سبب می شود که مشتریانی جدید به خاطر جوایز شما، به جمع مشتریانتان اضافه گردند.

چگونه سامانه پیامکی خود را ارتقا دهید

در سیب پیامک، ما همیشه می خواهیم که کاربرانمان با سامانه خود احساس راحتی کنند. ما نمی خواهیم بابت امکاناتی که استفاده نمی کنید پولی پرداخت نمایید و درهمان حال، نمی خواهیم که تعداد پیامک های ارسالی شما به پایان برسد. تنها با فشردن یک دکمه در پنل کاربری خود می توانید به راحتی حساب خود را شارژ نمایید.

چگونه افراد جدید را به فهرست خود اضافه نماییم

شما می توانید از دو طریق زیر شماره تماس مشتریان خود را به فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود اضافه نمایید. یا از آنها بخواهید که در صورت تمایل کلمه کلیدی شما را به خط اختصاصی تان ارسال نمایند، یا شماره آنها را به صورت دستی وارد دفتر تلفن سامانه خود کنید. در هر صورت، پیش از آنکه به صورت دستی شماره تلفن های خود را وارد فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود کنید، باید مطمئن شوید که مشتری شما به طور کامل رضایت دارد که از جانب شما پیامک دریافت کند. ارسال پیامک به مشتریان بدون اجازه گرفتن از آنها غیر قانونی و غیر اخلاقی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *