طراحی سایت آنلاینر

ارسال پیام کوتاه برای فروشگاه ها

منتشر شده در دسته: دسته‌بندی نشده

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.
مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر از سوی SMSMART پیشنهاد می شود :
۱- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
۲- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

مشتری گرامی از اعتماد شما متشکریم.

۳- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.

مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد

۴- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز ۱۰% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی

۵- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.

سال نو مبارک

۶- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی

 

پنل ارسال اس ام اس - اس ام اس مارت پیشرو در ارائه خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه از سال 1388

* دارای 3 و 4 خط اختصاصی رایگان به انتخاب شما + 1 خط 8 رقمی عمومی
* بانک شماره های سراسر ایران + جامع ترین بانک مشاغل و اصناف
* امکان تفکیک جنسیت و سن + کد پستی + منطقه و محله + ارسال بر اساس دکل های موبایل (BTS)
* پشتیبانی از اپراتورهای 1000 – 3000 – 5000 و خط ثابت
* گزارش تحویل دقیق + بازگشت هزینه ارسال های نا موفق + حذف شماره های تکراری
* تعرفه پیامک پایین و مقرون به صرفه
* و صد ها امکان کاربردی دیگر
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

از خصوصیات بسیار مهم در این سامانه میتوان به : امکانات وسیع ، تعرفه پایین پیامک، پشتیبانی واقعی ، بروز بودن و ارسال سریع آن اشاره کرد.تعرفه ارسال پیامک با خطوط 1000 حداقل 100  ریال – با خطوط 3000 حداقل 120  ریال - با خطوط 5000 حداقل 100  ریال میباشد.برای اطلاع از امکانات کامل سامانه  اینجا کلیک کنید

نمایندگی پنل اس ام اس

 

ایمیل انبوه تبلیغاتی

برخی از مشتریان ما  (برای دیدن لیست تصادفی مشتریان اس ام اس مارت کلیک کنید )

آتلیه کودک